WHEN FALL COMES

שנה שעברה המעיל עם השרוולים מעור היה מאוד טרנדי וכבש את המדפים בכל רשתות האופנה. אני מאוד אוהבת את שילובי הטקסטורות שונות. לדעתי השילוב מוסיף עניין לאאטפיט. בלי מאמץ ובלי שכבות מיותרות ניתן לייצור מראה מתוחכם ושיקי. שנה שעברה לא מצאתי את המעיל המושלם בשבילי ועכשיו מצאתי אחד בחנות של מנגו בברצלונה.אני חייבת להודות שברצלונה היא העיר המושלמת ביותר למטרת שופינג! ניסיתי להמנע מלהכנס לחנויות של מנגו וזארה מכיוון שיש אותם גם בארץ ואני אוהבת לגלות לעצמי מותגים חדשים. אבל היה קשה לעמוד במשימה בעיר ההולדת של מנגו!  החנויות של מנגו יותר מרשימות מאשר בישראל וגם אפשר למצוא מידות קטנות. לא ראיתי אף פעם בארץ מעיל של מנגו במידה 34. כך מצאתי את המעיל הדו צבעי, עם שרוולים מעור ופרטים זהובים, המעיל המושלם בשבילי! 
  מותג HAKEI הוא התגלית הגדול שלי מהנסיעה לברצלונה {כתבתי עליו כאן בפוסט}.  אני מאוד אוהבת את האיכות וצבעוניות של הקולקציה.  המכנסיים והחגורה הם אחת הרכישות המוצלחות שלי! מאז שקניתי אותם אני לא מפסיקה ללבוש אותם! 
 את התמונות צילמנו בברצלונה בשעות הערב. הטיפטופים של גשם והסתיו  מרגישים לי כל כך נהדר ביחד. למצות את ברצלונה זה פשוט בלתי אפשרי! לא רוצה לעזוב... 



5 comments:

Théa Unknown said...

!Love your pants


Théa Unknown
/http://theaisunknown.blogspot.fr

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי said...

את נראית נהדר :)

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

Fashiable | Nanne said...

Love all the studded items!

www.fashiable.nl

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

האמת היא שאין לי יותר מידי מה לאמר לך, חוץ מ"הורסת!"
:)

Ariel Simon said...

מלמלת משהו על מעיל?...
אני עדיין בוהה בנעליים D: