MAISON MARTIN MARGIELA WITH H&M

רשת H&M לא מפסיקה להפתיע ומציגה שיתוף פעולה נוסף והפעם עם בית האופנה הצרפתי מייסון מרטין מרג'יאלה MAISON MARTIN MARGIELA הינו בית אופנה צרפתי מוערך, הפועל כקולקטיב וידוע בחשיבתו הלא קונבנציונאלית ובחיבתו ליצירת קולקציות אוונגרדיות אשר משנות את הייעוד המקורי של הבגד.  הקולקציה של H&M תאפשר לקהל הלקוחות הזדמנות יוצאת דופן להיכנס לעולמו של אחד המותגים המסתוריים והאייקוניים ביותר בתעשיית האופנה.
לא יצא לי להתרשם מהקולקציה באופן אישי מכיוון שכרגע אני בספרד ועוד לא חזרתי לארץ. הצילומים המדהימים והבאז התקשורתי הגדול מסקרנים אותי מאוד! האלמנטים גבריים, האוברסייז הטרנדי כבר כמה עונות, הצבעוניות הקלאסית , הגוונים של לבן, שחור, אדום, ניוד וכסף השולטים חזק בעונת החורף מעצימים את הקולקציה והופכים אותה לנחשקת לכל פאשיניסטה אמיתית. 
הקולקציה מורכבת ממהדורות מחודשות לדגמי עבר נבחרים של המותג מתוך 23 שנות הפעילות שלו. על כל פריט ישנה תווית המציינת את העונה בה הופיע לראשונה. הקולקצייה תושק ב- 15 בנובמבר בכ- 230 חנויות מתוך למעלה מ- 2,600 חנויות הרשת ב- 46 שווקים בעולם. הקולקציה תימכר בחנויות הממוקמות בערים הגדולות ביניהן גם בחנות  עזריאלי תל אביב.
Photos by Margiela with H&M / Maison Margiela with H&M

4 comments:

moustachic said...

omg i cant waitttt!!!


moustachic ♡
www.moustachic.com
Facebook.com/moustachic
Twitter/Instagram: @moustachic

דרקון said...

wow!!!

espadrille154 said...

אני חושבת שזאת באמת הקולקציה הכי טובה שהיתה לH&M מזה הרבה זמן!

Anonymous said...

CAM software works along with CAD packages to execute operations using a CNC machine. CNC machining gear works on selection of|quite so much of|a wide range of} elements, similar to metals, steel alloys, wood, stone, and extra. The dimension of machine instruments can differ primarily based on the CNC machining particular part that requires manufacturing.