BARCELONA: PARC GUELL

אנחנו בברצלונה! זאות הפעם השניה שלי בעיר, בפעם הראשונה הייתי פה בערך לפני שנה לתקופה מאוד קצרה ולא הספקתי לראות את מה שרציתי ולהנות ממה שברצלונה יכולה להציע. אנחנו משלבים כאן את ביזנס & פלאז'ר כמו שאומרים, אני מנסה לנצל את כל רגע ולעשות כמה שיותר דברים. העיר מאוד גדולה והכל פה יותר גדול מתל אביב. רק מלעבור במעברי חציה אפשר להתעייף! הפרופורציות של מרחקים אצל ספרדים ואצלי שונים לחלוטין, בשבילי הליכה של רבע שעה זה "רחוק מאוד" ובשבילם זה בכלל לא. 
את התמונות צילמנו בפארק גואל. מתצפית של הפרק אפשר לראות את ברצלונה כמו על כף יד. בנוסף אפשר להתרשם מהארכיטקטורה של גאודי. הייתי כל כך מותשת מלטפס על כל המדרגות {לא שמנו לב שישנן גם מדרגות נעות} שלא הצלחתי לצלם הרבה תמונות של הנוף. 
לבשתי את הווסט צבאי האהוב אליי שהגן אותי מפני הגשם ויחד עם זה לא היה מחמם מדיי. כמו שאתם רואים אני לא נפרדת מהתיק הקטן של זארה, הוא הופיע כבר בכמה פוסטים ואני ממשיכה להנות ממנו! 
עדכונים נוספים בהמשך... 

5 comments:

Fashiable | Nanne said...

Still in love with those shorts from Zara..

www.fashiable.nl

BeautyBitch said...

נוף מקסים, אך הנעליים אף יותר. מהיכן הן?

Anonymous said...

מאיפה הנעליים המהממות?!

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי said...

אני כל כך אוהבת את ברצלונה, מתה לחזור לשם בקרוב!
השורטס שלך מהמם...

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

CHECK IT2 said...

מתה על ברצלונה. מאז הפעם הראשונה שביקרתי שם ב-2010 אני מחכה להזדמנות נוספת לביקור שני! בעיניי זאת אחת הערים האהובות עליי. ודרך אגב אוהבת את הבלוג שלך. אסתטי ויפה. :)