LAYERING AND PRINTED PANTS

אנחנו עדיין בברצלונה. העיר הזאת כל כך מדהימה ואני מרגישה שהתאהבתי בה קשות! הכל כאן רגוע, מזג אוויר נהדר, אוכל יוצא דופן ואני כבר לא מדברת על האופנה והשופינג! כמו שכתבתי בפוסט הקודם אנחנו משלבים את העסקים עם החופשה לכן לא תמיד יצא לי לטייל עם בעלי. לפני יומיים יצא לנו לבלות יחד חצי יום. הלכנו לאזור הנמל והחוף שנקרא ברסלונטה. האוויר הימי, שמש, אנשים שמחים ומה שהכי חשוב זה הזמן ביחד! היה לנו יום מדהים! אנחנו כל כך נהנים כאן שהחלטנו להשאר כאן ולא לעשות טיול מסביב לברצלונה. 
המזג אוויר כאן כל הזמן משתנה, לפעמים נראה גשמי ואפור בבוקר ולקראת הצהריים מתחיל להתבהר. אומנם הבאתי איתי לא מעט בגדים אולם אני מרגישה שלא עשיתי בחירות נבונות. הבאתי בגדים יותר מידי קייצים שאין להם שימוש במזג האוויר הנוכחי. בכל אופן אני מנסה לגוון כמה שיותר וגם להתלבש נוח. נעלי קונוורס מצילות אותי בהליכות ממושכות ומתאימות לרוב האאוטפיטים. כמובן לא פיספסתי את ההזדמנות לעשות קניות. כמות הברנדים כאן היא עצומה, פשוט שפע מטורף ובכל רמת המחירים. בפוסטים הבאים אספר על הרכישות החדשות שלי ועל המותג שגיליתי לעצמי והתאהבתי בו ממבט ראשון. כמו כן התחדשתי במשהו שרציתי מזמן ומאוד התרגשתי! אולי מישהו מקוראי יכול לנחש... הרמז הופיע גם באינסטגרם שלי. אני אקדיש פוסט מיוחד על החווית הקניה המיוחדת מרוב הכבוד שלי לברנד. 
אפשר לעקוב אחרי גם באינסטגרם, אני מעדכנת את האינסטגרם שלי על בסיס יומ-יומי. 


4 comments:

Fashiable | Nanne said...

Love the detail photo of you, so beautiful!

www.fashiable.nl

sefi said...

lovely pictures!
you look great :)

Anonymous said...

את נראית מדהים וברצולנה נשמעת בהחלט מבטיחה :) אמנם הייתי שם 3 ימים קצרים אבל לא הרגשתי שחוויתי את העיר.. גם אני כמוך התרשמתי מההיצע של השופינג, ותמיד אמרתי שאני אחזור לברצולנה רק בשביל זה :)

Eli Wilcox said...

Lovelly blog you have