More of BARCELONA!!!

אתחיל את הפוסט עם  קצת חדשות, הארכנו את כרטיסי טיסה שלנו ואנחנו נשארים בברצלונה עוד קצת! אני מתחילה להרגיש כבר חלק מהעיר ואני נהנת מכל רגע. חלק מהרחובות נהיו מוכרים ולפעמים אני מוצאת את הדרך מבלי להציץ במפה. אנחנו מתגוררים במלון-דירה מאוד נוח ומודרני. בחרנו להיות בדירה ולא מלון מכמה סיבות. קודם כל, הכלבה שלנו קוקו איתנו ולא כל מלון מאפשר כניסה לבעלי חיים. וסיבה שניה זה המטבח. כיף לבשל במקום חדש, ללכת לסופר מרקט ולשווקים מיוחדים של אוכל ולהתנסות בכל מיני מאכלים חדשים. 
האווירה בעיר מאוד קלילה וכיפית. מזג אוויר סתיוי אך נוח ונעים. ברצלונה היא עיר מאוד גדולה ויש בה כמה אזורים טובים. המלון שלנו נמצא ממש במרכז וקרוב לרחובות הראשיים של העיר, כמו פאסג' דה גראסיה, פלזה דה קטלוניה ולה רמבלה. אנחנו מטיילים המון ברגל וכל יום מגלים איזה פינה חדשה ומעניינת. אתמול כמעט כל היום היה גשם וגם היום השמיים אפורים אך לא קר.
אני שמחה להיות פה בסתיו, מכיוון שבארץ אין את העונה הזאת. אני אוהבת לראות איך העיר מגיבה לשינוי במזג האוויר, גם מבחינת המראה הכללי של העיר וגם לראות איך הלבוש של האנשים משתנה. 
בפוסט הזה רציתי להראות את אחד האאוטפיטים האחרונים שלי.  את התמונות האלו צילמנו לפני כמה ימים, אז היה יום בהיר ומלא שמש. לא רציתי לפספס את ההזדמנות ולא היססתי ללבוש חצאית. שוב זרקתי על עצמי את הווסט הצבאי שלי והייתי מוכנה לעוד יום של עלילויות חדשות! 
בעיקרון אני לא אוהבת שאותם פריטים מופיעים בבלוג מספר רב של פעמים, אך הפעם מחוסר ברירה אני נאלצת לעשות זאת. מאוד חסר לי פה את חדר הארונות שלי והבגדים האהובים אליי  במיוחד. כמובן אם הייתי יודעת שאני נוסעת ליותר משבועיים הייתי אורזת יותר בחוכמה.  

3 comments:

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי said...

אני שונאת לארוז!
תמיד קורה לי שאני שוכחת משהו או שמביאה המון דברים לא שימושיים :(

תהנו המון! :)

יאנה

http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

Sara said...

Love the outift!!

Kiss,

Sara

חבילות ספורט said...

איך טסת לברצלונה ולא הלכת למשחק כדורגל בקאמפ נואו?