BEAUTY: LE TEINT TOUCHE ÉCLAT BY YSL

מותג איב סאן לורן  הוא המותג האהוב עלי! כבר מזמן תיכננתי לכתוב על רוטינת היופי שלי.    כמו שכתבתי כבר פעם, אני לא כל כך אוהבת להתאפר, או יותר נכון לא אוהבת להתאפר בעצמי... אני נמנעת משימוש בצלליות צבעוניות מכיוון שאני לא מצליחה להגיע לתוצאה ראויה. בדרך כלל אני משתמשת באיפור בסיסי אך שמה דגש רב על איכות. סיפור האהבה שלי עם איב סאן לורן התחיל מטוש אקלה: נוח לשימוש, בעל תחושה נעימה קלילה ומסתיר היטב את הכחול מתחת העיניים.    מאז התמכרתי למותג ולאיכות. רק מלראות את האריזות הזהובות ויפיפיות אני נמסה! לא יאומן כמה אושר יכולים לעניק ה"ממתקים" של איב סאן לורן ולתת לי להרגיש כמו ילדה בגן שעשועים! 
תארו לעצמכם כמה שמחתי לקבל הזמנה לאירוע השקה של המייק אפ החדש לה טה טוש אקלה. 
מאוד התרגשתי לפגוש את פרד לטייר (Fred Letailleur), המייק אפ ארטיסט הבינלאומי. פרד הוא המומחה ומחבר המייק אפים של איב סאן לורן.  פרד מאסטרו אמיתי, מבין את הצורך של האישה במייק אפ המושלם {כן מושלם הוא לא מתפשר על פחות} ונותן לכל אחת להרגיש הכי כוכבת שיש! טכניקת האיפור שלו היא יוצאת מהכלל, עבודת הידיים שלו היא פשוט אמנות! מאוד התרגשתי לפגוש מומחה בינלאומי ויחד עם זאת בן אדם כל כך צנוע ומעורר השראה. 
LE TEINT TOUCHE ÉCLAT  הוא מייק אפ שמעניק זוהר,תחושת קלילות, כיסוי אחיד לעור פנים ומראה מלא חיים.  16 גווני מייק אפ מסודרים ב 3 משפחות : בהיר, בינוני וכהה. בכל משפחה קיימים 3 תתי גוונים המאפשרים להגיע להתאמה מושלמת: בז' ורוד, בז' ובז' זהוב. 
 המייק אפ "לה טה טוש אקלה" מעניק מראה קורן תוך הדגשה של קווי המתאר של הפנים. הנוסחה החדשנית של המייק אפ מונעת את אפקט "המסכה", השתקפות האור איננה נחסמת על ידי מרכיבים אוטמים וכך, הג'ל מפיץ את האור בצורה אחידה וחופשית על פני העור ומותיר אותו טבעי וזוהר. הג'ל מסייע בטשטוש הפגמים מבלי ליצור תחושה של מסכה.
המרקם חסר משקל, רענן, נוזלי, עדין במיוחד ומשיי ומזכיר את המרקם המושלם של "טוש אקלה" המייפה באופן מיידי את העור ומתמזג עימו.

להשיג בנקודות המכירה של איב סאן לורן ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן:  275 ₪


2 comments:

Borjana said...

I love everything honey!:)
xx
B.
http://www.beeswonderland.com/

Lace and Chiffon - Fashion blog - בלוג אופנה ישראלי said...

אני מתה על מוצרי האיפור של המותג...
אבל לא כל כך עושה שימוש במייק אפ :(