IT'S ALL ABOUT... ESSIE!

ביום ראשון (2.9) נערך האירוע השקה הצבעוני במיוחד של מותג הלקים הניו-יורקי Essie בביתם הפרטי של משפחת קסטיאל ביפו העתיקה. לראשונה נחשפתי לסיפור הצלחה של האישה שעומדת מאחורי המותג Essie - אססי ויינגרטן. אססי היא אחת הנשים הידועות ביותר בתחום הלקים בעולם. השילוב בין התשוקה שלה לצבע והזדמנות העסקית שהיא זיהתה הביא לה הצלחה מסחררת והכרה בינלאומית. עכשו היא נותנת חסות בכמה תצוגות אופנה בשבוע האופנה הקרוב בניו יורק, אססי יודעת לזהות את הצבעים החזקים של העונה ומכתיבה טרנדים. אבל איך הכל התחיל?

המותג הלקים אססי נוסד ב1981 בניו יורק, עם 12 גוונים בלבד. עד כה אססי יצרה 1000 גוונים שונים. הלקים של אססי נמכרים ב120 מדינות ברחבי העולם. אססי ויינגרטן מוערבת בכל שלבי ייצור הלק, החל מבחירת הצבע, עירבוב הגוונים ועד בחירת שם הגוון של הלק.
עוד בתקופת הנעורות אססי הקפידה על מניקור וכבר אז היא הרגישה את החוסר בגוונים אופנתיים. את הקולקציה הראשונה היא השיקה בלס ווגאס. כיוון שברוב הקאזינו לא היו מכוני יופי, אססי זיהתה את ההזדמנות העסקית וקידמה בעיר המלאה באנשי במה את קולקצית הלקים. אחרי ההצלחה שלה בווגאס כעבור שנה ב1981 היא שיווקה את הקולקציה גם בסלון היופי הראשון שלה בניו יורק. 
שישה גוונים מהקולקציה הראשונית עדיין קיימים. לכל הגוונים אססי ממציאה שם מקורי כמו למשל : Ballet Slippers, Precious Pink, Baby's Breath, and Marsh-mallow. הסימן המסחרי הוענק לבקבוק המרובע הייחודי בשנת 1993. שמונה שנים מאוחר יותר היא הוסיפה את שמה לבקבוק. 
האירוע לא הסתיים רק בהשקת הקולקציה אלה הציגו לפנינו את ארון החלומות. Essie's Closet הוא מיזם אופנה ייחודי, שמהווה השראה לארון האולטימטיבי של כל אישה. הארון הורכב לרגל השקת הקולקצית הלקים על ידי אדריכלי הסטיילינג בישראל: גדי אלימלך, סיימון אלמלם, ליאת אשורי, ראובן כהן ויניב פרסי. כל סטייליסט ייצר את הפרשנות שלו סביב משפחת צבע אחת וביחד נוצר הארון של אססי. 



אין ספק שכולנו רוצות להראות הכי טוב שאפשר, להיות מעודכנות ואופנתיות. בעזרת נצנוץ וברק בקצות האצבעות אפשר בקלות לשדרג כל מראה ולהוסיף אלגנטיות ושיק. הגוונים של קולקציית החורף הם עוצמתיים,נועזים ובולטים, בינהם כחולים אצילים, אדומים מלכותיים ונצנצים רבי מימדים, מבריקים כיהלומים.
המחיר של הלק הוא 49.99 ₪. ניתן להשיגו בסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.



3 comments:

Théa Unknown said...

!I love Essie


Théa Unknown
/http://theaisunknown.blogspot.fr

OceanWind said...

אני כל כך שמחה שהם הגיעו לארץ אין לי קניות בסופרפארם ללא ביקור בדוכן של אססי, אין על הצבעים שלהם!

קטיה

DinaandMaria summerdays said...

ללא ספק הלקים האלו הם הכי טובים שיש, מניסיון.