SHOPPING: AHAVA

במקום ההיסטורי והקסום של תל אביב - נווה צדק, במתחם התחנה ישנה חנות לא פחות קסומה והיא חנות הקונספט של חברת AHAVA. בנימה אישית אני יכולה להגיד שיש לי חולשה למוצרי ים המלח כבר שנים רבות. התחלתי להשתמש במוצריה של החברה עוד לפני שעליתי לארץ. כאשר מדברים על המוצרים "כחול לבן", עולים לי לראש מוצרים של חברת AHAVA. לדעתי, AHAVA היא נציגה יחודית של ייצור כחול לבן. היא זכתה להכרה בינלאומית וגם לגאווה לאומית. לפני הרבה שנים, עוד בתור תיירת יצא לי לבקר במפעל של אהבה בים המלח. ביקורים בים המלח יוצרים תחושה של התחדשות תמידית ורגיעה. המים, בגוון טורקיז עמוק, אוצרים עושר של מינרלים בעלי יכולת ריפוי.  המוצרים של אהבה מעבירים היטב את התחושה ומעניקים יכולת להשתמש במשאב היחיד במינו גם בבית.  
חנות הקונספט בנווה צדק מציעה קולקציית מארזים יוקרתית במהדורה מיוחדת המכילה מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח ובנוסף הושק לאחרונה תפריט הטיפולים החדש: טיפולים מינרלים לפנים ולגוף, אקספרס מניקור ,פדיקור ורפלקסולוגיה. 
בפעם הראשונה בחיי התנסיתי בטיפול הרפלקסולוגיה ומאוד נהנתי. 30 דקות של פסק זמן ומנוחה לכפות הרגליים בשילוב עם לחיצות בנקודות המשפיעות על אזורים השונים בגוף. הטיפול מעניק תחושת שלווה והתחדשות. גם האווירה בחנות מאוד נעימה ומאפשרת בקלות להתנתק מהרעש של העיר, מהדאגות היומיומיות ואפילו לאבד לרגע את תחושת ההתמצאות. 
ממליצה בחום! בנוסף, לכבוד החג ראש השנה הושקה קולקציה מארזים חגיגית במהדורה מיוחדת שעוצבה בהשראת יצירותיו של האומן בינלאומי בשם דוד גרשטיין. אם עוד לא מצאתם מתנה למשפחה או חברים, זה אחלה רעיון! 
חג שמח!  

No comments: