LA VIE EST BELLE BY LANCOME

הבושם החדש מבית לנקום La vie est belle (החיים היפים)  עם הפרזנטורית המדהימה והיפה בנשים ג'וליה רוברטס הושק לאחרונה וכבר ניתן לראות אותו על מדפי הסופר-פארם. הבושם La vie est belle ממציאה שפה ריחנית חדשה שאינה ניתנת להגדרה ומרכז את כוח הפשטות. הניחוחות של איריס, יסמין, פרחים מפריחת התפוז הטוניסאי ותמצית מזוקקת של פטצ'ולי ווניל מהוות הרמוניה קסומה ומענגת. 
אי אפשר להתעלם מהאריזה הנוצצת וצורתו של הבקבוק המתאפיינת בהטבעה מעוגלת של חיוך בלב ריבוע קריסטל יוקרתי וכטאץ' סיום סרט אורגנזה אפור ומבריק כפנינה. השם של הבושם בצרפתית הוא La vie est belle ובעברית "החיים היפים" מצהיר על חירות, עצמאות ונותן במה לפרשנות אישית. בעיניי החיים היפים הם להתעורר בוויליה מפנקת על חוף האוקיאנוס, למשל במאימי, לפסוע יחפה על רצפת העץ הנקייה וללגום שפמניה... ואם לרגע מתעוררים מהחלום אז חיים היפים הם גם בדברים הקטנים הסובבים אותנו, הם הרגעים הבלתי נשכחים, אהבה לאנשים הקרובים, הגשמת חלומות ומימוש עצמי. 
הסיפור של הבושם הוא תמיד סיפור אישי ומורכב, או יותר נכון רומן. בושם מספר את הסיפור של האישה שלובשת אותו. בושם הוא הפנטזיה ,הוא חלק מהתדמית האישית ובסופו של דבר הוא גם חלק מאיתנו... חשוב להתאים את הבושם לסיטואציות שונות, לעונות השנה וללבוש. את הנוחוחות הקלילים ואווריריים יותר בשעות הבוקר וצהריים המוקדמות ונוחוחות הקלאסים והכבדים יותר לשמור לערב. 
יחד עם הניחוחות נטבעים בזיכרון הרגעים הסנטמנטלים מחיינו ובבואנו להפגש איתם שוב צפים לנו זכרונות מין העבר. ניחוחות מסוימים מזכירים לנו אנשים שהיו חשובים לנו פעם, מעוררים נוסטלגיה ומחזירים אותנו למקומות שביקרנו פעם... 
 עוד מוקדם קצת לברך לכבוד החג ראש השנה, אבל תמיד תחושה של החג המתקרב מעוררת בי את המחשבה על הבושם. בושם הוא המתנה הנחשקת של כל אישה! אני מאחלת לכל הקוראים של הבלוג שנה טובה, מלאת חוויות מדהימות, רומנטיקה ואהבה! אני מאחלת לכולם ליצור כמה שיותר זכרונות הכי מרגשים ונפלאים!

3 comments:

Théa Unknown said...

!Amazing photographies


Théa Unknown
/http://theaisunknown.blogspot.fr

Danit said...

אוי זה בושם מעולה!!!!

DinaandMaria summerdays said...

וואו הבושם הזה פשוט מצוין!