פנטן החדש :: את תנסי. את תחליטי

בטח את הפרסומת החדשה של פנטן, שבה מככבת את ליב טיילור המהממת, כבר ראיתם? אני מאוד אהבתי את הבחירה של פנטן, ליב טיילור היא היפה בנשים, המראה חסר הזמן שלה והשיער הבריא מייצגים היטב את פנטן ומשדרים בטחון,זוהר והצלחה. 
לפני שבועיים הושקו 6 סדרות חדשניות של פנטן. טכנולוגיה פורצת דרך, עיצוב חדשני ומוצרי טיפוח חדשים המעניקים לשיער מראה שיער בריא שבוע אחר שבוע. 
אני מאוד אוהבת את העיצוב החדש של המוצר, במיוחד את המכסה של מסכת השיער. אפשר לפתוח את הקופסא מבלי להבריג את המכסה. לדעתי זה הרבה יותר נוח עכשיו. 
יתרה מכך, כבר שבועיים אני משתמשת בסרום מסדרה חדשה של פנטן ואני רואה את השינוי.  הקצבות של השיער נראים מעולה, למרות השימוש הכמעט יומיומי בפן. 
 

 ההשקה עצמה הייתה ברמה מאוד גבוהה, כללה נשנושים טעימים, טיפולי שיער ופרזנטציה מרשימה. האמת שלא התנסתי בטיפולי השיער אך פגשתי הרבה אנשים שאני מכירה וגם הכרתי אנשים חדשים. אני לבשתי שמלה קלילה, מעוטרת אבנים ופנינים בצוורון. האאוטפיט שלי הופיע באתר "מאיפה". אני מבטיחה לצלם את האאטפיט במיוחד בשביל הבלוג ולפרסם כאן בקרוב. 
ערכתי מחקר קצר באינטרנט כדי לגלות האם חברת פרוקטר אנד גאמבל, יוצרי פנטן, מבצעים ניסויים על בעלי חיים בשלבי פיתוח של מוצריהם. בדו''ח הקיימות של החברה הם טוענים ש99% מהמוצרים הניסויים על בעלי חיים לא היו הכרחיים ולכן לא בוצעו. 


2 comments:

פרחים לשיער said...

את הפרסומת לא ראיתי..אבל חייב להסכים איתך..ליב טיילור היא בהחלט היפה בנשים!!!

Claudia González said...

Love this post! :)
follow my blog: B Y C L A U D I A